20 Ağustos 2013 Salı

hüzün..

Merhaba ,blog arkadaşlarım.Nasıl yazacağımı bilemedim 20 gün oldu ellerim gitmedi klavyeye.Bir iki cümle bile fazla geldi yazmak. Bugün 20 gün oldu CANIM ANNEM kayınvalidemi kaybedeli...üzüntümüz,kederimiz çok çok .İçimden taşıyor .Allahım onu yanına aldı.Allahım mekanını cennet etsin.Bu dünyadaki acıları son buldu artık.Zamansız ölümü 2.kez tattım.Sizlerden uzak kaldım elime 2 aydır iğne iplik değmedi .inş toparlanıp yeniden sizlerle beraber olacağım.SEVGİLER...

18 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin,sabır diliyorum

    YanıtlaSil
  2. Başın sağolsun canım.Allah sizlere sabır versin.

    YanıtlaSil
  3. Allah Rahmet Eylesin Sizlere sabır ihsan etsin.

    YanıtlaSil
  4. Canım başınız sağolsun.Allah mekanını cennet etsin.

    YanıtlaSil
  5. Allah taksiratlarını affetsin can..
    Daha yeni okudum kusura bakma,sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. sağolun sevgi hanımallah razı olsun

    YanıtlaSil
  7. allah sabır versin.:(
    günahlarını affetsin:(

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun, Allah sabır versin, Allah nur içinde yatırsın..

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun, Allah sabır versin canım...

    YanıtlaSil
  10. Başınız sağolsun,Allah nur içinde yatmayı nasip eylesin..

    YanıtlaSil
  11. başınız sağolsun mekanı cennet olsun.allahım sizlere sabırlar versin

    YanıtlaSil
  12. canım bu arada profilinde blog bağlantı linkin yok.izlemeye almışsın baktığımda bağlantını göremedim.seni bulmak zor olur bu şekilde..

    YanıtlaSil
  13. Allah rahmet eylesin.. :( nur içinde yatsın inşallah..

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Bunlar da hoşunuza gidebilir: